Toimitusehdot

 

Verkkokauppa

Kellojokinen.fi on Kello ja Kulta Jokinen Oy:n (y-tunnus 0204539-2) verkkokauppa. Tuotteita myydään kaikille täysi-ikäisille yksityishenkilöille tai huoltajan suostumuksella alle 18-vuotiaille. Kaupankäynnissä noudatetaan Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajalainsäädäntöä. Tuotteita voidaan myydä myös yritys- tai yhteisöasiakkaille, jolloin noudatetaan Suomen kauppalakia. Kaikki kellojokinen.fi asiakkaiden tiedot tallennetaan kanta-asiakasrekisteriin, Kello ja Kulta Jokinen Oy voi käyttää tietoja lähettämällä asiakkaille tarjouksia tai infokirjeitä. Jos asiakas ei halua tietojaan käytettävän, hän voi kieltää sen ottamalla yhteyttä Kello ja Kulta Jokinen Oy:hyn. Kaikkia tietoja käsitellään täysin luottamuksellisesti. Verkkokaupassamme käytetään evästeitä, jotta ostotapahtuma ja sivusto toimisi mahdollisimman sujuvasti.

Tuotemerkit

Kello ja Kulta Jokinen Oy on kaikkien sivustolla myytävien tuotemerkkien virallinen jälleenmyyjä. Tuotteelle myönnettävä takuu on maahantuojan tai valmistajan myöntämä. Kaikki sivustoilla näkyvät tuotemekkien logot ja tuotekuvat ovat tekijänoikeussuojattuja.

Tilaus ja maksaminen

Tuote tilataan valitsemalla se verkkokaupasta ja siirtämällä ostoskoriin ja maksamalla tuote halutulla maksutavalla. Tilaamalla tuotteen oletetaan asiakkaan tutustuneen toimitusehtoihin.

Maksaminen tapahtuu Klarnan  Checkout palvelun kautta. Sen avulla voi helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Parin helpon kysymyksen jälkeen voit valita itsellesi parhaiten sopivan maksutavan. Maksaa voi Nordean, Osuuspankin, Danske Bankin, Aktian, Säästöpankin ja S-Pankin verkkopankkitunnuksilla sekä yleisimmät luottokorteilla, Klarna-tilillä tai Klarna-laskulla.

Klarnan Lasku ja Tili -osamaksu palveluita käytettäessä luotonantajana on Klarna AB (y-tunnus SE556737-0431). Kaikki näihin maksutapahtumiin liittyvissä asioissa ollaan yhteydessä Klarnaan. Puhelinnumero 09-42599771 tai sähköposti asiakaspalvelu@klarna.fi

Laskulla tai osamaksulla maksaessasi luotonantaja Klarna tarkistaa henkilötunnuksesi perusteella luotto- ja osoitetietosi ja myöntää tai evää luoton niiden perusteella. Klarna kautta maksetut tuotteet toimitetaan vain luotonottajan Väestörekisteriin merkittyyn osoitteeseen tai siitä 10km säteellä olevaan pakettien noutopisteeseen.

Klarna lasku

Maksaessasi Klarna laskulla voit tehdä ostoksia turvallisesti ja helposti. Sinun ei tarvitse ilmoittaa korttisi tietoja ja maksat aina vasta, kun tuotteet on toimitettu kotiisi. Klarna veloittaa lisäkuluna laskupalvelusta 2,90€ laskutusmaksun. Saat 14 päivää maksuaikaa, sinulla on myös mahdollisuus osamaksuun. Voit ladata laskusi osoitteesta www.klarna.fi.

Jos maksu myöhästyy Klarna lisää summaan muistutusmaksun 5€ sekä korkolain mukaisen viivästyskoron (viitekorko + 7%). Luottotiedot tarkistetaan aina ennen luoton myöntämistä. Henkilötietojasi käsitellään henkilötietolain mukaisesti.

Klarna-tilin avulla voit maksaa ostoksesi osissa. Sitä käyttäessäsi Klarna avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti. Voit tehdä lyhennyksiä joko itse valitsemissasi kuukausierissä (vähintään 5€ tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä kumpi on suurempi) tai maksaa kaiken pois yhdellä kertaa. Klarna tilin käytöstä ei peritä laskutusmaksua. Kaikki Klarna tilillä maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja kuukausilaskulle vaikka käyttäisit sitä monissa eri verkkokaupoissa. Saat kuukausittain vain yhden laskun. Kun maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Toimitus

Tilaus pyritään lähettämään samana tai seuraavana päivänä tilauksesta. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai niiden aiheuttamista haitoista.

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Normaali toimitusaika on 1-3 arkipäivää. Emme toimita tuotteita postiennakolla.

Lähetystavat ovat:

             -Postipaketti. Toimitetaan osoitettasi lähimpään postitomipaikkaan. Lähetyksen saavuttua saat saapumisilmoituksen.

             -SmartPOST. Tuotteet toimitetaan valitsemaasi pakettiautomaattiin. Saat tekstiviestillä ilmoituksen paketin saapumisesta. MUISTA LAITTAA TILAUKSEEN MATKAPUHELINNUMERO!

Jos tuote mahtuu kirjeeseen se voidaan toimittaa myös suoraan kotiosoitteeseen kirjeenä postipaketin sijasta. Smartposti toimitetaan aina pakettiautomaattin.

Toimitusmaksu 5€ lähetys (paketin koosta tai toimitustavasta riippumatta)

KAIKKI YLI 50€ TILAUKSET TOIMITETAAN ILMAN TOIMITUSKULUJA!

Voit noutaa tilaamasi tuotteet myös myymälöistämme ilman toimituskuluja. Katso myymälälöiden tiedot tästä  https://www.kellojokinen.fi/myymalat

Vaihto ja palautus

Kaikilla verkkokaupastamme ostetuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, kunhan tuote on kuluttajansuojalain mukaisesti palautuskelpoinen. Tuotteen pitää olla alkuperäisessä pakkauksessaan ja siinä ei saa olla mitään käytön jälkiä.

Palautus on aina maksuton. Jos haluat palauttaa tuotteen niin voit käyttää tuotteen niin ota meihin yhteyttä: Puhelimella 044 740 3840 tai sähköpostilla jokinen@timanttiset.fi. Muista pakata tuote huolellisesti, ettei se vaurioitu lähetyksen aikana.

Jos haluat vaihtaa ostamasi tuotteen veloituksetta toiseen eri kokoiseen tai mittaiseen, niin pyydämme olemaan yhteydessä meihin niin voimme sopia miten asia hoidetaan. .

Jos tuote on kaiverrettu tai se erikseen asiakkaalle toimittajalta tai valmistajalta tilattu, sille ei myönnetä vaihto- eikä palautusoikeutta (kuluttajansuojalaki 6.luku 16§)

Palautuksen jälkeen saat rahasi takaisin 30 päivän kuluessa käyttämäsi maksutavan kautta.

Takuu

Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Rannekellojen osalta takuu käsittää vain kellon koneiston ja mahdolliset valmistusviat. Takuu ei korvaa rannekellon rungon, lasin ja rannekkeen käytöstä tulevaa normaalia kulumista. Takuuehdot löytyvät käyttöohjeista, takuulomakkeesta tai valmistajan osoittamasta verkko-osoitteesta. Rannekellojen takuuaika vaihtelee merkeittäin.Yleisin takuuaika on 2 vuotta.

Kaikki rannekellot huolletaan aina ammattitaitoisesti maahantuojan virallisissa takuuhuolloissa. Takuuasioissa pyydämme aina olemaan meihin yhteydessä.

Aiheettoman huoltokäynnin kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta, jos tuote on toimitettu aiheetta takuuhuoltoon. Emme ole vastuussa ostajan toimista aiheutuneista vahingoista. Rannekellon fyysinen avaaminen päättää takuun. Aiheettoman huollon kuluina peritään huoltoyhtiön ja logistiikan kulut.

Takuuaikana rannekellojen paristot on vaihdettava ammattitaitoisissa kelloliikkeissä.

Reklamaatiot

Mahdollisessa reklamaatiossa täytyy olla esittää osto- ja takuutodistus. Ostotodistukseksi kelpaa kuitti. Takuutodistus löytyy yleensä kellon pakkauksen sisältä.

Jos tuote on rikkoutunut toimituksen aikana, pyrimme korvaamaan sen uudella välittömästi. Vaikka pakkaamme kaikki lähetykset huolellisesti, posti ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Siksi paketin ulkoinen kunto kannattaa tarkistaa heti lähetystä noudettaessa. Jos lähetys on vaurioitunut, ota yhteyttä lähimpään postikonttoriin ja meihin niin toimitamme sinulle uuden tuotteen.

Asiakaspalvelumme toimii ma-pe klo 8.30-17 ja la klo 8.30-13. Puhelimella tavoitat meidät numerosta 040 7403 840 ja sähköpostilla jokinen@timanttiset.fi